• +385 (21) 270-270
  • Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Vaučeri za digitalizaciju

Vaučeri za digitalizaciju

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavilo je u sklopu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026. danas poziv „Vaučeri za digitalizaciju“ (Referentni broj: NPOO.C1.1.2. R3-I2.01) namijenjen mikro, malim i srednjim poduzetnicima.

Prihvatljivi prijavitelji mikro, mali i srednji poduzetnici, registrirani min 6 mjeseci prije predaje prijave. Maksimalni intenzitet potpore iznosi 60%.

Jednom se prijavitelju maksimalno mogu odobriti 2 vaučera.


Pozivom je predviđena dodjela pet vrsta vaučera:

  1. za poboljšanje digitalnih vještina - potpora do max. 9.990 EUR - 1 zaposlenik*
  2. za digitalni marketing - potpora do max. 9.990 EUR - 1 zaposlenik*
  3. za izradu strategije digitalne transformacije - potpora do max. 9.990 EUR - 3 zaposlenika*
  4. za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (cybersecurity) - potpora do max. 14.500 EUR - 1 zaposlenik*
  5. za složena digitalna rješenja - potpora do max. 19.900 EUR - 3 zaposlenika*


Pogledajte sve vaučere


Kontaktirajte nas

3 + 3 =

Ili nazovite:

+385 (21) 270-270

 


Sljedeće djelatnosti nisu prihvatljive: trgovine (NKD 45, 46, 47), smještaja (NKD 55), izdavačke (NKD 58), informacijske (NKD 63), financijske (NKD 64, 65, 66, 77), nekretnine (NKD 68), pravo (NKD 69.1), arhitektonske (NKD 71.11), promidžbu (NKD 73.1), ostalo (NKD 59, 60, 61, 74, 87, 88, 90, 91, 92).

Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mali i srednji poduzetnici, registrirani min. 6 mjeseci prije predaje prijave.

Maksimalni intenzitet potpore iznosi 60%.

Jednom se prijavitelju maksimalno mogu odobriti 2 vaučera.


Rokovi:

  • 3. rok od 1. ožujka 2024. do 1. travnja 2024. godine

Administrativna dokumentacija

  • Prijavni obrazac elektronička verzija u sustavu eNPOO 
  • Izjava prijavitelja o istinitosti podataka
  • Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
  • Skupna izjava prijavitelja
  • Izjava pružatelja usluge
  • Predračun (ponuda/predugovor) o pružanju usluge koja se sufinancira putem traženog vaučera
  • Izvod iz Registra stvarnih vlasnika
  • BON2/SOL2
  • Elektronički zapis o radno pravnom statusu HZMO ili Obrazac JOPPD

Prihvatljivi pružatelji usluga su isključivo pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju” koji je objavljen na stranicama Ministarstva prema vrstama vaučera.

Poziv se provodi kao otvoreni postupak u modalitetu privremenog poziva na dostavu projektnih prijedloga, predviđen rok za podnošenje projektnih prijedloga je od 01.03. do 08.04.2024. godine, a projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO.


Natječajnu dokumentaciju možete pronaći na poveznici Otvoreni javni pozivi i natječaji te u sustavu  eNPOO prema vrstama vaučera:

Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina (VDV)
Vaučer za digitalni marketing (VDM)
Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije (VDT)
Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (VKO)
Vaučer za složena digitalna rješenja (VSD) 

Info

LAMA d.o.o.
Stinice 12, Split, Hrvatska

Email: info@lama.hr 
Telefon: +385 (21) 270-270

HELPDESK
Email: podrska@lama.hr  

 facebook  linkedin.png

 

Newsletter

10 + 5 =

 

lama aaa