• +385 (21) 270-270
  • Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Vaučer za složena digitalna rješenja

Vaučer za složena digitalna rješenja

Potpora do max. 19.900 EUR

  • uslugu uvođenja složenih digitalnih rješenja kojima će se poduzeću omogućiti razvoj digitalnih poslovnih modela
  • jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije , kao što su rješenja za industriju 4.0, razvoj mrežnih sustava i procesa, IoT (Interneta stvari), pametnih usluga, automatizacije, projekata koji uključuju Big data (velike podatke), simulacijske modele, virtualnu i proširenu stvarnost, integrirane sustave (npr.: BI i analitika, Integracija tržišta (drop shipping) barem na jednom velikom tržištu, planiranje resursa poduzeća, digitalna rješenja za produktivnost i rješenja za upravljanje odnosima s klijentima, uključujući i ključne pokazatelje KPI za svako isporučeno rješenje
  • edukaciju zaposlenika od strane pružatelja usluga u pogledu usvajanja naprednih digitalnih vještina povezano sa svrhom vaučera u minimalnom trajanju od 6 sati.

3 zaposlenika u mjesecu prije predaje prijave.

Nudimo Vam:

  • pomoć pri pripremi i izradi projektne prijave
  • pomoć pri provedbi projekta
  • kompletna implementacija, edukacija, podrška za LaFMS
  • kompletna implementacija, edukacija, podrška za Pantheon ERP
  • provedba projekta


Kontaktirajte nas

7 + 5 =

Ili nazovite:

+385 (21) 270-270

 


Sljedeće djelatnosti nisu prihvatljive: trgovine (NKD 45, 46, 47), smještaja (NKD 55), izdavačke (NKD 58), informacijske (NKD 63), financijske (NKD 64, 65, 66, 77), nekretnine (NKD 68), pravo (NKD 69.1), arhitektonske (NKD 71.11), promidžbu (NKD 73.1), ostalo (NKD 59, 60, 61, 74, 87, 88, 90, 91, 92).

Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mali i srednji poduzetnici, registrirani min. 6 mjeseci prije predaje prijave.

Maksimalni intenzitet potpore iznosi 60%.

Jednom se prijavitelju maksimalno mogu odobriti 2 vaučera.


Rokovi:

  • 3. rok od 1. ožujka 2024. do 1. travnja 2024. godine

Administrativna dokumentacija

  • Prijavni obrazac elektronička verzija u sustavu eNPOO 
  • Izjava prijavitelja o istinitosti podataka
  • Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
  • Skupna izjava prijavitelja
  • Izjava pružatelja usluge
  • Predračun (ponuda/predugovor) o pružanju usluge koja se sufinancira putem traženog vaučera
  • Izvod iz Registra stvarnih vlasnika
  • BON2/SOL2
  • Elektronički zapis o radno pravnom statusu HZMO ili Obrazac JOPPD

Prihvatljivi pružatelji usluga su isključivo pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju” koji je objavljen na stranicama Ministarstva prema vrstama vaučera.

Poziv se provodi kao otvoreni postupak u modalitetu privremenog poziva na dostavu projektnih prijedloga, predviđen rok za podnošenje projektnih prijedloga je od 01.03. do 08.04.2024. godine, a projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO.


Natječajnu dokumentaciju možete pronaći na poveznici Otvoreni javni pozivi i natječaji te u sustavu  eNPOO prema vrstama vaučera:

Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina (VDV)
Vaučer za digitalni marketing (VDM)
Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije (VDT)
Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (VKO)
Vaučer za složena digitalna rješenja (VSD) 

Info

LAMA d.o.o.
Stinice 12, Split, Hrvatska

Email: info@lama.hr 
Telefon: +385 (21) 270-270

HELPDESK
Email: podrska@lama.hr  

 facebook  linkedin.png

 

Newsletter

1 + 8 =

 

lama aaa