• +385 (21) 270-270
  • Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina

Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina

Potpora do max. 9.990 EUR 

Vaučer se odnosi na specijalizirane programe neformalnog učenja, usmjerene na razvoj digitalnih vještina, koji će osposobiti zaposlenike Prijavitelja za provođenje digitalizacije, odnosno, za korištenje alata digitalnog marketinga i komunikacija (rad u e trgovini i m trgovini, internetsko oglašavanje, administriranje internetske stranice poduzeća), za analizu podatka i upravljanja podacima, razvoj aplikacija, dizajn softvera, digitalni dizajn, za poslovanje u oblaku i sl.

Uvjeti:

1 zaposlenik u mjesecu prije predaje prijave.

Prijavitelj u jednu prijavu može uključiti jednu ili više edukacija, pod uvjetom:

  • da je najmanje 20% svih zaposlenika* uključeno u edukacije u sklopu vaučera
  • da se edukacije održavaju uživo (uključujući on line) i u realnom vremenu
  • da je po završetku edukacije proveden test stečenog znanja/ispit o čemu je izdana potvrda za svakog polaznika
  • da ukupno prihvatljivi troškovi edukacije za jednog zaposlenika iznose najviše 1.000 EUR

Nudimo Vam:

  • pomoć pri pripremi i izradi projektne prijave
  • pomoć pri provedbi projekta
  • kompletna 
  • provedba projekta


Kontaktirajte nas

2 + 10 =

Ili nazovite:

+385 (21) 270-270

 


Sljedeće djelatnosti nisu prihvatljive: trgovine (NKD 45, 46, 47), smještaja (NKD 55), izdavačke (NKD 58), informacijske (NKD 63), financijske (NKD 64, 65, 66, 77), nekretnine (NKD 68), pravo (NKD 69.1), arhitektonske (NKD 71.11), promidžbu (NKD 73.1), ostalo (NKD 59, 60, 61, 74, 87, 88, 90, 91, 92).

Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mali i srednji poduzetnici, registrirani min. 6 mjeseci prije predaje prijave.

Maksimalni intenzitet potpore iznosi 60%.

Jednom se prijavitelju maksimalno mogu odobriti 2 vaučera.


Rokovi:

  • 3. rok od 1. ožujka 2024. do 1. travnja 2024. godine

Administrativna dokumentacija

  • Prijavni obrazac elektronička verzija u sustavu eNPOO 
  • Izjava prijavitelja o istinitosti podataka
  • Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
  • Skupna izjava prijavitelja
  • Izjava pružatelja usluge
  • Predračun (ponuda/predugovor) o pružanju usluge koja se sufinancira putem traženog vaučera
  • Izvod iz Registra stvarnih vlasnika
  • BON2/SOL2
  • Elektronički zapis o radno pravnom statusu HZMO ili Obrazac JOPPD

Prihvatljivi pružatelji usluga su isključivo pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju” koji je objavljen na stranicama Ministarstva prema vrstama vaučera.

Poziv se provodi kao otvoreni postupak u modalitetu privremenog poziva na dostavu projektnih prijedloga, predviđen rok za podnošenje projektnih prijedloga je od 01.03. do 08.04.2024. godine, a projektni prijedlozi podnose se isključivo putem sustava eNPOO.


Natječajnu dokumentaciju možete pronaći na poveznici Otvoreni javni pozivi i natječaji te u sustavu  eNPOO prema vrstama vaučera:

Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina (VDV)
Vaučer za digitalni marketing (VDM)
Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije (VDT)
Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (VKO)
Vaučer za složena digitalna rješenja (VSD) 

Info

LAMA d.o.o.
Stinice 12, Split, Hrvatska

Email: info@lama.hr 
Telefon: +385 (21) 270-270

HELPDESK
Email: podrska@lama.hr  

 facebook  linkedin.png

 

Newsletter

2 + 2 =

 

lama aaa